Why has life become a plan? blends

Jon Bellion - Stupid Deep


Jak tam u was (ktokolwiek tutaj kiedyś jeszcze zajrzy)? Mimo, że nic nie publikuje, to raz na jakiś czas zaglądam na większość blogów, które odwiedzałam zawsze. Panda - wiadomo, katalog grafików cały czas pokazuje, kto coś w ostatnim czasie opublikował, więc na te blogi, które są na górze również zaglądam. Przykre, że blogosferka upada pod kątem graficznym, ale wattpad swoje zrobił. Sama często tam przebywam, bo jest wygodniej czytać w sposób jaki oferuje ta aplikacja. Cóż... Dlatego właśnie nie ma potrzeby na nowe szablony, czy inne dodatki jak tylko okładki na tamtejsze publikacje. Ktokolwiek kto dalej mnie pamięta wie, że za bardzo nie odnajduję się w kwestii małych rozmiarów grafik, dlatego tworzenie okładek nie jest dla mnie, ale okazjonalnie kilka zrobiłam. Niektórzy używają, niektórzy nie - nie każdym koncepcjom umiem podołać. 
Sama również nie siedzę już w temacie grafiki jako takiej - dalej robię zdjęcia, ale tam nie potrzeba wielkich graficznych umiejętności... Bawię się natomiast w takie rzeczy jakie widać na wstępie. Jednak miałam chęć dzisiaj zabawy z przypadkowymi zdjęciami. Wszystkie znalezione na unsplash :D 

https://www.deviantart.com/roxxia/art/underl4yers-6-837875850


2 / +

  1. Blogspot dogorywa już od jakiegoś czasu. Taka kolej rzeczy, ja sam staram się publikować i tu i na wattpadzie, ale wattpad ma tak ograniczone narzędzia. Cóż, staliśmy się trochę boomerami tej strony sieci XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - taka kolej rzeczy. Teraz telefony są popularniejsze, to wattpad dla większości jest atrakcyjniejszą formą. Od wczoraj próbuje odpowiedzieć na twój komentarz i na komputerze nie mogę nawet z anonima skomentować, a na telefonie bez problemu. Może i blogger coś w tej sprawie planuje XD

      Usuń