Paint me happy and blue, Norman Rockwell; blends&psd

Lana Del Rey - Venice Bitch (polecam ten utwór)

Dzisiaj witamy na blogu pierwszy post graficzny. Znajdują się w nim moje pierwsze nagłówki. Nie no, tak naprawdę nie są pierwsze hehe ale pierwszy raz od paru lat skupiłam się na zrobieniu tylko ich i nie myśleniu o nich jako nagłówki do szablonów :p

Szczerze mówiąc ze wszystkiego jestem dumna tak samo w tym poście. Każdy nagłówek, no może oprócz przedostatniego, bo wydaje się jakbym niewiele w nim zrobiła, a jednak trochę podziałałam, mi się podoba. I naprawdę jestem dumna. Tak samo koloryzacja - jestem w szoku, że udało mi się zrobić taki fajny efekt. Ogólnie miała to być akcja... Ale zapomniałam kliknąć żeby się nagrała, więc wybaczcie moje lenistwo ale jest .psd hehe :p


vdsfds    sadasdsadhttps://www.deviantart.com/roxxia/art/UNDERL4YERS-the-FIRST-764654193?ga_submit_new=10%3A1537383419
dsfdsfsdf    dsfdsfds

photos used in preview of "#first" psd - 1, 2, 3
Co do użytych tekstur w nagłówkach - korzystałam z mojej starej kopalni różnych wynalazków sprzed kilku lat... Tak naprawdę jest tutaj na 100% tylko jedna tekstura, reszta są to zdjęcia. A co do zdjęć, to również mam je z tego samego folderu, dlatego jeśli ktokolwiek przeglądający zna autorów fotografii jak również tekstury z ostatniego nagłówka - proszę o informację w komentarzu żebym mogła uzupełnić.

11 / +

  1. Jestem i, jak się odgrażałam ;)
    To tak: na PSD się nie znam wcale a wcale, bo nie używam, ale pierwszy i ostatni nagłówek jak dla mnie cud miód i orzeszki, a nawet bym powiedziała, że i malina ;)

    Wygrywem notki zdecydowanie jest ostatni nagłówek :D

    Pozdrawiam!

    S z SG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz, jesteś pierwszą osobą, która dodała komentarz na tym blogu ♥
      Cieszę się, że podobają ci się nagłówki :D

      Usuń
  2. Heeeeej!
    Wszystkie prace super, ale pierwszy nagłówek... Perełeczka. <3
    Pozdrawiam cieplutko! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj również tutaj! :D
    Szablon główny jest ciekawy i z ładnymi kolorkami <3 Już czuć jesień niestety :(
    Nagłówki mi się podobają, dobrze Ci wychodzą :) Pierwszy nagłówek jest moim ulubionym z tego postu <33
    Pozdrawiam gorąco i czekam na więcej :**
    P.s. dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ciebie niestety, a dla mnie nareszcie :D Nie lubię gorąca lata, a jesień to idealna pora roku dla mnie :D
      Cieszę się, że tak uważasz w sprawie moich nagłówków. Dziękuje za dodanie do obserwowanych ♥

      Usuń
  4. Wszystkie nagłówki są świetne,jednak pierwszy wygrywa ♥ Dodaje bloga obserwowanych będę tutaj zaglądała <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wszystkie nagłówki ci się podobają. To sprawia, że mam ochotę robić nowe :D
      Dziękuje za dodanie do obserwowanych ♥

      Usuń
  5. Hejka, kochana <3
    Cieszę się, że blog ma już swoje otwarcie <3
    Moimi faworytami są pierwszy i ostatni nagłówek.
    Pierwszy - jego kompozycja sprawia, ze nagłówek jest bardzo estetyczny, a napisy ładnie do tego pasują. Kolorystyka bardzo ciekawa. :D

    Ostatni - jest bardzo ładny. I ułożenie postaci i kolorki są cudne. Ale to co mnie tam powala najbardziej to pomysłowość napisów. <3

    Pobieram koloryzację. :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać - chloe. :3

      Usuń
    2. Też się cieszę :D
      Od razu na twarzy mam uśmiech jak czytam, że podobają ci się te prace ♥
      Właśnie rozpoczynam tworzyć koncept, co mogłabym zamieścić w następnym poście, ale nie mam pomysłów XD

      Usuń