Let's get it started

Hej, heeej!
Tak jak pisałam w jednym z postów na Pandzie, że mam w planie otwarcie prywatnego bloga... O to jestem. Dla tych, którzy nie czytali wspomnianej notki - jest to blog, w którym nie będzie ani jednego szablonu. Publikacje i zamówienia jedynie na Pandzie. A tutaj pojawi się szereg różnych dodatków, które będę robić w myśl rozwijania swoich graficznych umiejętności. Poznawanie coraz bardziej Photoshopa na pewno ułatwi mi moje fotograficzne działania na co dzień, co od razu przywołuje pewną informację. Nie będę udzielała się często, jeśli tak, to będzie to albo dlatego, że mam za dużo do roboty i tego nie robię tak czy siak lub rzeczywiście będę miała czas na tworzenie.
Właśnie w związku z fotografią pewnie znajdzie się parę wskazówek również do tworzenia nagłówków. A może coś stricte do samej fotografii... Może rozszerzę tego bloga również pod ten temat, ale to już na pomysł na przyszłość raczej.

W następnej notce na pewno pojawią się nagłówki i jedna koloryzacja, której przykład widzicie na zdjęciu powyżej ;)



Jeszcze w tym poście chciałabym dodać credits dla szablonu głównego UNDERL4YERS, bez których by nie powstał:
Chciałabym o samym szablonie dodać kilka słów. Szukałam artykułów i samych postów na temat jak zrobić układ kafelkowy. Leciałam po wszystkich dostępnych artykułach i jedynym zrozumiałym był dla mnie ten u Rinne. Na forum przeczytałam żeby bawić się gotowymi szablonami i tak też zrobiłam, spędziłam 3 dni żeby ustawić te posty dobrze na obu przeglądarkach (firefox i chrome - gdzie chrome jeszcze muuszę udoskonalić). Naprawdę zajęło mi to strasznie dużo czasu ale dzięki temu odkryłam jak tęskniłam za poznawaniem nowych opcji/funkcji w kodowaniu. Zazwyczaj przerabiałam tylko CSS, a tutaj głównie siedziałam w htmlu. Przyprawiło mnie to o tyle problemów, że nie będę się o nich rozpisywać. Sama nie wiem jak je rozwiązałam ale udało się za pomocą właśnie CSSa na koniec, przy odpowiednich ustawieniach bo ciężko było ogarnąć 2 kolumny miniatur na głównej bloga żeby potem nie robiły się 2 kolumny w poście. Jednym z przykładów rozwalenia htmla są strony. Nie mogłam dodać ich w normalny sposób tylko w poście bo mają szerokość miniatury, dlatego... Szablon główny będzie ciągle rozwijany a z biegiem własnych doświadczeń na pewno będę pisała jak prawidłowo dojść do niektórych efektów - na własnych błędach hehe.
I jeszcze dodatkowo chciałabym dodać, że na zdjęciu dziewczyna ma czapkę i szal w podobnych kolorach, jednak nie jest to co na pierwszy rzut oka może się wydawać i nie piszę tego by kogoś urazić, jedynie po to by nie było nieporozumień.
Ogólnie tworząc graficzną część szablonu, której miało nie być xd, zainspirowałam się reklamą nowego zapachu chloe XD Genialne kolory. Postaram się zrobić taką koloryzację w najbliższym czasie :D

Mam nadzieję, że się podoba. Już niedługo pojawi się notka z dawką grafiki :D

Pozdrawiam,
k4sper

Brak komentarzy

Prześlij komentarz